søndag 25. mars 2007

Högde og Titikaka.







Fraa Lima reiste vi rett opp til Puno ved Titikakasjoen som ligg paa 3800m. Her traff vi Gunnveig og Simon. Fredag var vi paa baattur paa Titikakasjoen. Her er det mange som bur paa flytande sivoyar. Vi provde ogsaa aa bruke sivbaat.
Eg reagerte mest paa hogda sjolv om eg har teke tablett mot dette. Vi skulle gaa til toppen av ei oy med stigning paa ca. 100 m. Eg kom desidert sist av alle.
Eg konsentrerte meg om aa flytte beina saa sakte eg kunne. Cecilie var taalmodig og venta paa meg av og til. Det stod visst noko i ei bok om at unge menn med god kondisjon var ekstra utsatt for hogdesjuke. Det er lett aa bli solbrent saa vi brukte faktor 50.
I gaar kveld var vi ute paa byen og spiste ein av fovorittane her: Stekt marsvin. Medan mange i Norge er opptatt av at kjottet skal vere firkanta slik at det ikkje skal visast kvar maten kjem fraa, er dei her tydelege paa aa vise kvar vi faar servert. Hovudet paa marsvinet var det ikkje saa mykje mat paa, men det hadde ein sentral plass paa tallerkenen.
I dag har vi reist med buss fraa Puno til Cusco. Paa turen har vi stoppa og sett paa fleire turistattraksjonar.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ja du får være unnskyldt sia du e så ung å har god kondisjon:)
legg merke t at e faktisk skriv kommentar her no! d e stort!
å ikkje minst først!
men ser ut som dåkk har bra tur da! litt misunneli..men ikkje så veldi:)
men ka dag e dåkk heime?
no har e faktisk tenkt me ned i den gamle kledelie våksne kirka på ei heilt vanli gudstjeneste..trur d e første gangen etter at e kom t molde..trur e må ha feber som gjør d her..:)
go tur viar

Nils Ingar sa...

bra forsOk pappa... :P

Anonym sa...

dette ser jo kjekt ut! -vi har hatt besøk av farmor og farfar i helga, så nesten hotell standar her! dei disker opp med middag, og eivind tar lille gutt om natta.. så eg ligger stort sett i senga å produserer melk.. -men svigers kan melde om at det er lurt å spise masse sukkertøy mot høgdesjuke! spesielt knaske på druesukker.. og dei har jo bodd der nokre år, så veit nok kva dei snakker om.. kos dere videre!
-catharina-

arnedro sa...

Gratulerer JG. No har vi nedtelling paa bloggen til vi er heime (onsdag etter paaske)
Prover aa folge mange raad, bl.a aa bruke te av coca-blader. Trur ikkje eg skal vere heilt avhengig av kokain for det, men vi et noko koko-drops som det ikkje er lov aa ha med seg til Chile.