onsdag 25. mars 2015

Tur til Trolltind.

Laurdag 21.mars vart ein evetyrleg fin dag. Da måtte eg berre rive meg laus frå saukløpping og gjekk ein tur til Trolltind. Både ver og føre var heilt topp. Lang stopp med matpakke i solhellinga og puddersnø.
Det var nysnø, men dette viser at eg ikkje var her åleine den dagen.  Men det var likevel litt interessant at eg var åleine utan randoneski. Det fine med å gå frå Jordalsgrenda er at det går an å kjøre bil så høgt at det er greit å ta på seg skiene ved bilen.

Det mest interessante på ein litt uvant plass er å sjå heimover der eg pleier å gå. Her ser vi mot Ålvundeid. F.v. Stortuva(ser ho nesten ikkje), Botnnebba, Nordviksula + Litj-Sulå, Rambjøra, Grånebba, Mohaugen, Grøvelnebba, Dronninga o.sv. 

 Her går kraflinja oppover mot Romsdalsskaret.

 På toppen av Trolltind. Eg har såpass med høgdeskrekk at eg gjekk på kne fram til postkassen og skreiv namnet mitt. Samtidig lar eg meg fascinere av slike toppar.

Ingen kommentarer: