torsdag 9. mai 2013

Kaffe, sau og mimring.

Når kaffe, sau og mimring kan kombinerast må det bli ein bra bursdagspresang.  Eg er glad i kaffe, men eg opplever at kaffen i presskanna blir litt for fort kald. Det har Cecilie løst for meg i dag. Og attpå til ligg det mange gode minne frå ferieturen i sommar. Det var Ganntur til Shetland, Færøyane og Orkenøyane. Der kunne vi sjå mange sauer og Cecilie plukka ulldottar.
Korleis ho har utført arbeidet er nøye forklart på hennes "lappeblogg." Eg har jo fast lenke dit på min litt meir familiære blogg.
Men her er også ei direkte lenkje.

1 kommentar:

Anonym sa...

I like the helpful іnfo you prοvide in your artіcleѕ.
I wіll boοkmark yοuг blog and сheсk agаin here frequently.
I am quіte certaіn I will learn lotѕ of new stuff right herе!

Good luсk for the next!

Ηavе a looκ at my web-ѕitе :
: Arjun Kanuri