tysdag 23. april 2013

Vårens vakraste eventyr med litt kaotisk start.

Lamminga har så vidt starta. Første termin var på laurdag, men det vart ikkje lamming før natt til måndag. Da starta det fort medan eg sov ei lita stund.  Mødre kan vere svært forskjellig. Da eg kom dit hadde det kome 4 lam frå to mødre. Den eine hadde slikka og ordna opp med alle lamma. Ho viste tydeleg at alle er "mine lam."  Den andre stod forsiktig hjørnet og gav seg heilt ut av det heile.
Eg måtte gjere eit valg fort, og tok den forsiktige sauen ut saman med eit lam.  Ho stanga ikkje lammet, men brydde seg heller ikkje om.  Det viste seg at det gjekk bra.  Den andre hadde da 3 lam.  Seinare fødte ho 3 lam til, eit var dødt.  I ettertid TRUR eg at ein sau har fått 4 lam og ein har fått 3.
No har den eine sauen 5 lam rundt seg, men eg har planer om å ta ut 2 som kopplam etter nokre dagar.
 Her ser vi nokre av lamma.
..... og her er alle fem, met kvalitetet på biletet er ikkje så bra.


Her ser vi litt av dei 5 lamma (på YouTube)

Ingen kommentarer: