søndag 21. juni 2009

Store byggeprosjekt + 4 heldige på Vardhaugen.

Fredag 19.juni vart eit stort byggeprosjekt avslutta. Eg samanliknar med ombygging av Egon på Solsiden Trondheim som eg nyleg var og inspiserte. Det var eit flott resultat men dreide seg likevel berre om nokre månader. Her var det eit prosjekt på nesten eit år som fekk sin avslutning. Etter at stilasmateriala har vore impregnert med H2O i løpet av vinteren vart dei no fjerna og fjølene fekk sin endelege form for å vise sjølve portalen til Drøppingstranda.



I dag hadde vi fjelltur til Vardhaugen i fint ver. Der var det 4 heldige. Ein var heldig som fekk lov til å lage suppe utan at kona ville gå vidare fordi det vart for kaldt, og tre andre som fekk servert suppe. Dessutan fekk vi inspisert nokre saueflokkar. Eg fann også eit dødt lam. Bra for kvart lam eg finn, men eg såg ingen synleg dødsårsak. Det var ikkje påtar på lammet. Det har nok levd heilt til i går.

Ingen kommentarer: