fredag 24. april 2009

Minneprogram om Robin.

Vi har hatt hunden Robin i 8 år - fram til 20.januar 2009.(hørte feil dato på sjølve fotohistoria) Da var han i grunnen "mett av dage".. Sidan eg no øver meg på å bruke Photostory fann eg ut at eg skulle leite etter bilete av Robin og lage det om til ei historie for å minnast hunden som vi har hatt så mykje glede av. Kanskje det også er andre som har gode minne etter han? Makan til snill hund trur vi ikkje finst. Derfor blir det vel heller ingen ny hund på oss med det første - trur vi.

2 kommentarer:

Simon sa...

Veldig bra. Regner med at Photostory er laget til Windows. Ellers er det fullt mulig å lage slike med Ken Burns effekt(Zoome i et bilde) i iMovie på macen.

John Gudmund sa...

stor tungeføring og frisyreforandringa:) d va jo reint trist vemodig d der. Gamle gubben.
Ellers har du komme d me redigeringa på kor du villa zome inn å ut på den serien her i forhold t forige. veldi bra:)
da gjenstår d berre å huske at stemningsmusikken kan ikkje slutte 1min før filmen e ferdi. :)