onsdag 6. juni 2012

Ved-arbeid.

Det blir mest blogging frå ferieurar, fjellturer og barnebarnbesøk. Men denne handlar om ein av jobbane i årets rytme. Veden skal vere ferdig til pinse sa far, men det vart det ialle fall ikkje i år.
 Her er det vanleg arbeid med kappkliva. Da Sagar eg først veden, og så dett vedkommen ned til kliving.
 Men i år har eg ekstrå mykje store tre, og da må eg sage dei med motorsag først.

 Denne er er på grensa av det eg klarer å løfte. Men viss han først får plass er det krefter i maskineriet. Bjørk blir oftast rekna for å vere den beste veden.

 Her er det ein furukomme som er klar for kliving.
Og her begynner enkelte bitar på å bli delt opp. Ein slik komme må klivast mange gonger. 
Men kvifor held eg på? Delvis fordi det stadig skal ryddast ein del plassar. I år gjerde Dagmar litt forarbeid.  Men kanskje er det det gamle samlarinstinktet som driv meg. For når eg er ferdig så har eg eit stort problem. Kvar skal eg gjere av all veden?  I skottet og på låven er det meir enn nok frå før.
Da er det kjekt om nokon vil kome og kjøpe. Ekstra kjekt når eg kan selge rett frå vedungen.

Nedanfor er det ein fillmsnutt frå YoyTube som viser litt av arbeidet.

1 kommentar:

Catharina sa...

Kortreist mat har jo vore "inn" lenge, så du får legge det ut som kortreist ved! Det selger nok!!