laurdag 11. desember 2010

Baking, julemesse og sjølskryt.

Det vart ny rekord for julemessa for Misjonsselskapet( på Grøa) i år også. Der er det mange som bidrar, men dette er mest sjølskryt. I det forrige blogginnlegget var eg mest opptatt av å vise mannen som klarte å lage strull. Men no bør det vel framhevast at det er Cecilie som står for den store produksjonen. Kallen er imponert. Det første biletet viser ein av kvar sort, som vi laga.
Strull, bordstabelbakels, Napoleonshatt, suksesskake, hjertekaker, sjokoladerullekake og sjokolademakroner. (Dette blir 7 om ikkje alt er klassiske julekaker)
På biletet over ser vi heile stabelen som vi hadde med til julemessa. På biletet under ser vi det som ikkje vart kjøpt.
......... og sjølvskryt skal ein jo lytte til, for det kjem frå hjertet.
Til slutt eit lite glimt inn i vårt ekteskapelege samarbeid om prosjektet. Eg kan gjerne hjelpe til med å skjære opp sjokoladerullekakene. Eg har heller ingen problemer med å akseptere hennes breie erfaring som tilseier at dei bør vere akkurat 11 cm for å passe i boksen. Men når ho attpåtil vil bestemme at eg skal måle med ein bestemt linjal da reiser eg meg i protest mot overmakta, diktaturet og detaljstyret.

4 kommentarer:

Marie sa...

Bra jobba!! :)

Gunnveig sa...

haha, e ler!!! (dere er veldig flinke altså, og bra at det gikk så bra på Grøa!!!)

Anonym sa...

ha, ha!!
Om det skal være så pirkete, får ho gjøre det sjølv!!
-men bra jobba!!! Eg solgte 3 forklekjoler, 5 varmeflase trekk, og 4 notat bøker laget av gamle bøker fra biblioteket på øra, på vår "messe" her i fridalen kirke, Jeg var også ganske fornøyd, selv om det er en stund til jeg kan måle meg med dere...
-c-

Marit sa...

Vi har ikkje kommet igang med vår egen kakebakst eingang. Men det blir ikkje brukt linjal :o)