søndag 13. april 2008

Vårens vakraste eventyr + ei gåte.

At lamminga er vårens vakraste eventyr er kanskje sideredatøren i denne avisa ikkje enig i, men det får så vere.
Men lammainga er i alle fall godt i gang. Status da eg gjekk inn for å sjå opera i går kveld: Ein ny fersk trillingsau. Status 4 trillingsauer, 2 tvillingsauer og ein med enkeltlam. Til saman 17 lam.
Så til samtalen ved frokosten som herved blir sett op som ei gåte sidan det var så vanskeleg å forstå for dei to andre (JG + sideredaktøren) som deltok på frokosten.
I dag var det berre 3 trillingsauer.
Har eit lamma daua i natt?
Nei.
Er eit lam adoptert?
Nei.
Har du kome ut av tellinga?
Nei.
........................................... Der stoppa fantasien. Kven har den riktige løysinga først?

9 kommentarer:

Anonym sa...

ehm... den eine trilligsauen er slept ut?
uansett, jona seier BÆ når han ser bilde av sau, så vi er klare for vårens vakreste eventyr!! (hører vel med at han seier bæ til kua og....) -c-

Marie sa...

er det sauen som har daua?
Det er vel forresten sikkert fint for ein sauebonde-bestefar at jona seier BÆ om dyra og ikkje mø for eksempel. Da har han i allefal lært det viktigaste dyrespråket?

John Gudmund sa...

eni me marie!
bedre å si bæ t ku enn mø t sau:)
åså ska e værra snill den gangen her å ikkje røpe svare:)

Anonym sa...

Eg har allerede svart rett på telefonen, så eg treng ikkje avsløre det her...

arnedro sa...

Ingen har riktig løsning så langt. Litt imponert av to som har kommentert og veit svaret utan å røpe det.

Bjørg sa...

Hei Arne!
Lenge siden jeg har lest bloggen deres, men kunne ikke dy meg for å delta når det dukket opp en gåte...

Var det den ferskeste trillingsauen som fikk nr 4 mens du var inne og så opera? Vet ikke hva som er mulig i saueverdenen, men... prøver meg likevel!

arnedro sa...

Bjørg hadde heilt rett. Vi måtte altså utanom familien for å klare slike vanskelege nøtter.

Anonym sa...

litt treig.. men det gikk opp for meg når eg fortalte den relativt teite gåta videre til eivind på kvelden... den hadde selvfølgelig fått en til.. men blir vel ingen poeng til meg, siden fasiten allerde står her... Ellers sier nå kyllig, gris og traktor også bæ... men bæ lyden begynner å ligne mer og mer på en mø lyd... vi jobber fortsatt med saken...
-c-

Bjørg sa...

Jippi!
Dette var stort for meg, som er født og oppvokst i by, og egentlig kjenner til sauer aller mest fra Bibelen :)